Porsche Araç Oluşturucu
Görüntülü Konuşma Randevusu
Biz Sizi Arayalım
Porsche Merkezleri
Porsche Servis Randevusu
Yeni
718 Spyder RS
368 kW/500 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,4 sn
Hızlanma 0 - 100 km/s:
308 km/s
Azami hız
Başlangıca dön
718 Spyder RS
Filtrelenmemiş bir sürüş keyfi. Üstü açık.
Tamamen açık iki kişilik araçta saf GT mühendisliği. Saf, filtrelenmemiş, orijinal. 718 Spyder RS, sınırlamaları ve zorlukları saniyeyi bulmadan geride bırakan bir roadsterdır. Derhal duyup hissedebileceğiniz güçlü bir eşlik ettiği sürüş keyfi için...

Yeni 718 Spyder RS, diğer türlü yalnızca spor motosikletlerde veya açık yarış otomobillerinde hissedilebilen saf ve filtrelenmemiş sürüş deneyimi ile roadster hissinin köklerine dönüş demektir.

Weissach paketi ve diğer opsiyonel donanımlarla sunulan araç.

718 Spyder RS öne çıkan özellikler.

Tasarım.

Ek hava girişleri, menfezler, artan bastırma kuvveti: Ayrıca tipik ortadan motorlu profili ve karakteristik aerodinamik öğeler sayesinde 718 Spyder RS sürücüde bir heyecan dalgası uyandırır.

Hafif yapı.

Azalan ağırlık – daha dinamik: karbon fiber takviyeli plastik (CFRP) kullanımını gibi hafif yapı tedbirleri anlamlı bir ağırlık avantajı sağlar. Merkezde: sökülebilir hafif tavan.

Yüksek devirli doğal atmosferik motor.

718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km

9.000 d/dk, yüksek çeviklik ve olağanüstü bir ses: 4,0 litre, 6 silindirli boksör tipi, yüksek devirli atmosferik motor doğrudan 911 GT3 modelinden alındı.

RS şasi.

Yarış pistleri için geliştirilmiştir – Virajlı dağ geçitlerine göre tasarlanmıştır: yüksek hassasiyetli 718 Cayman GT4 RS şasi 718 Spyder RS genel konseptine optimum olarak uyarlanmıştır.

Araç içi.

Kabin içinde her şey esas gerekliliklere odaklanmıştır: Yani motor sporlarına has üstü açık sürüş keyfi – 718 RS'ye özgü saat 12 işaretlemeli direksiyon simidinden üç yuvarlak gösterge ve kapı çekme halkalarına dek...

Weissach paketi.

Weissach. Porsche'nin Porsche GT araçlar. Weissach paketi, karbon fiber kaplamalı çok sayıda özellik ve karakteristik bir imza olarak 'Weissach RS' logosuyla bu kökeni vurgular.

Kronograf 718 Spyder RS.

Kronograf 718 Spyder RS'nin tasarım detayları rol modeli olan motorlu araca kusursuzca uygundur. Özel olarak718 Spyder RS sahipleri için.

360°'lik Deneyim.

Porsche - 360° DışPorsche - 360° Dış

718 Spyder RS modelini detaylı olarak keşfedin.

Porsche - 718 Spyder RS modelini detaylı olarak keşfedin.
Tasarım ve aerodinamik
Daha fazlasını keşfedin
Tasarım ve aerodinamik
Hafif açılır tavan.
718 Spyder RS üstü açık olarak kullanılabilen kapalı bir spor otomobil değildir; üstü kapalı olarak da kullanılabilen, her dönemece meydan okuyan üstü açık bir spor otomobildir. Tamamen sökülebilir olan iki gergin kanattan oluşan iki parçalı manuel açılır tavan, katlanır branda tavan ya da hava bölmeli katlanır branda tavan olarak kullanılabilir. Tavanı bagaj yerine evde saklayabilirsiniz, böylece araç 718 Spyder'a göre 15 kg hafifler. Kırmızı veya Gri veyahut da tamamıyla Siyah renkte borulu modeller mevcuttur.
Porsche - Aerodinamik öğelere sahip arka kapak.
Aerodinamik öğelere sahip arka kapak.
Tipik bir Porsche Spyder özelliği: arka uçtaki karakteristik aerodinamik öğeler görsel olarak Siyah renkli emniyet çubuğunun şeklinin devamlılığını sağlar. Geçmiş öncellerinin silüetine dair anıları çağrıştıran karıştırılması olanaksız bir görünüm. Weissach paketi ile birlikte, aerodinamik tasarım öğeleri arasındaki yükseltilmiş üçüncü fren lambasının muhafazasının üst kısmı karbon fiber kaplamalı olarak gelir – tıpkı emniyet çubuğunun kaplaması gibi.
Porsche - Ek yan hava girişleri.
Ek yan hava girişleri.
Proses havası girişleri siyah boyalı CFRP'den yapılmış olup sürücünün ve ön yolcunun arkasında, açılır tavan kanatlarının altında kullanılır. Sonuç: hava filtre kutusu aracılığıyla motora ek hava veren ve aracın motor sporu karakterini güçlendiren geliştirilmiş dinamik rüzgâr basıncı. Weissach paketi ile birlikte, hava girişleri karbon fiber kaplamalı olarak gelir.
Porsche - Ön uç.
Ön uç.
Tekerlek davlumbazlarının önündeki ek spoyler ile birlikte belirgin ön spoyler kenarı ön aks üzerinde artan aerodinamik bastırma kuvveti temin eder. Ayrıca, ön uçtaki ana hava girişi aerodinamiği daha da optimize eder ve hava akışını ön kapağın ön kısmındaki egzoz açıklığından yukarı doğru yönlendirir.
Porsche - Menfezler dahil CFRP çamurluklar.
Menfezler dahil CFRP çamurluklar.
Karbon fiber takviyeli plastikten (CFRP) yapılmış tekerlek davlumbazının menfez olarak adlandırılan üst açıklıkları ve hava akımının etrafını sardığı kenar kanatlarıyla yeni tasarım ön spoyler kenarı tekerlek davlumbazının havalandırmasını optimize eder. Sonuç: Tekerlek davlumbazındaki fazla basıncın azaltılması ve böylece elde edilen daha fazla bastırma kuvveti.
Porsche - NACA hava girişleri.
NACA hava girişleri.
Karşıdan gelen rüzgâra sürekli karşı koyma: aracın kaporta renginde özel olarak hafif karbon fiber takviyeli plastikten (CFRP) yapılmış ön kapak. Siyah renkli NACA hava girişleri fren soğutmasını geliştirir ve bu Spyder modelinin RS (RennSport, yani "Yarış Sporu") kısaltmasını boşuna taşımadığını net bir şekilde ortaya koyar. Weissach paketi ile birlikte karbon fiber kaplamalı ön kapak (isteğe bağlı olarak kısmen boyalı olabilir) da motor sporu genlerinin altını çizer.
Porsche - Sabit arka spoyler.
Sabit arka spoyler.
Renkli arka lambalar arasındaki sabit arka spoyler 718 Spyder modeline göre daha geniştir ve böylelikle performans odaklı tasarımı daha da vurgular. Tipik GT formu içinde – tavan açıkken bile – aracın aerodinamik dengesini sağlar. Weissach paketi ile birlikte Gurney kanatçığı olarak adlandırılan karbon fiber kaplamalı arka spoyler özellikle sportif bir dış görünüm oluşturur.
Porsche - Difüzörlü arka apron.
Difüzörlü arka apron.
Kusursuzca şekil verilmiş süper spor otomobil teknolojisi: Kanatlarla tamamlanmış, difüzörlü, Siyah renkli arka apron hava akışını arka gövde altında hızlandırır, böylelikle Venturi etkisi olarak bilinen etkinin şiddetini artırır. 718 Spyder RS arka aks üzerinde ek bastırma kuvveti elde etmek için kendisini zemine doğru çeker.
Porsche - Spor egzoz sistemi.
Spor egzoz sistemi.
Arka susturuculu ve birbirinden ayrılmış iki paslanmaz çelik Siyah renkli egzoz borusuna sahip hafif parslanmaz çelik spor egzoz sisteminin geniş hacmi egzoz karşı basıncını azaltır ve her sesle beraber sınırsız endorfin salımına sebep olur. Weissach paketi ile birlikte egzoz kapakları titanyumdan yapılmış olup 2018'de tekrar piyasaya sürülen Porsche 935'in görünümünü hatırlatır.
Porsche - Tekerlekler.
Tekerlekler.
718 Spyder RS'nin 20 inç'lik spor lastikleri – geniş bir temas alanı ve yol tutuş¹ – sağlamak üzere performans gözetilerek boyutlandırılmıştır. Ek olarak: özel olarak hafif 20 inç'lik 718 Cayman GT4 RS, merkez kilit üzerinde 'RS' harfleri bulunan, dövme alüminyum jantlar. 20 inç 718 Cayman GT4 dövme magnezyum jantlar Weissach paketi ile birlikte daha da fazla ağırlık tasarrufu için kullanılabilir. Her iki jant varyantı da saten alüminyum gibi farklı son kat boya alternatiflerine sahiptir.

¹Azalan lastik diş derinliği ıslak yollarda kayma ihtimalini artırır.

Sonraki bölüm
Performans

Tüketim ve Emisyonlar.

718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
718 Spyder (WLTP)*
13,0 – 10,7
l/100 km
294 – 242
g/km
Performans
Daha fazlasını keşfedin
Performans
Porsche - Performans.
Performans.
Fırtınanın ve ileriye atılmanın en heyecan verici bileşimi: yarış pistinde denenmiş ve test edilmiş şasi elemanları, GT4 RS motoru ile 718 Spyder RS evcilleşmemiş gücünü ödünsüz bir şekilde yola taşır. Viraj üstüne viraj, Tekrar tekrar tüylerin diken diken oluşu.
Porsche - Yüksek devirli doğal atmosferik motor.
Yüksek devirli doğal atmosferik motor.
718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
Bir roadsterda GT4 RS motoru: 8.400 d/dk'da 500 PS (368 kW), 6.750 d/dk'da 450 Nm'lik maksimum çekiş torku. Maksimum 9.000 d/dk devirli 4,0 litrelik 6 silindirli boksör tipi yüksek devirli atmosferik motor 718 modeli yelpazesi içinde açık ara en güçlüsüdür.
Porsche - Motor sporlarından alınmış motor teknolojisi.
Motor sporlarından alınmış motor teknolojisi.
Motorun dolaysız tepki verirliği ve kusursuz dozlanması için 6 bağımsız gaz kelebeği 6 silindiri havayla optimum olarak besler. Merkezi yağ beslemesi, dövme pistonlar ve hafif titanyum biyel kolları sayesinde güçlü ve sağlamdır.
Porsche - Şanzıman.
Şanzıman.
Performans odaklı 7 hızlı Porsche Doppelkupplung'un (PDK) vitesleri hızlı ve heyecan vericidir. 7. vites bile kısa ve sportif bir yanıta sahiptir. Mekanik kilitlemeli diferansiyel optimum güç aktarımı sağlar.
Porsche - GT teknolojili şasi.
GT teknolojili şasi.
Virajlı dağ geçitleri için hassas yol tutuş: spesifik tekerlek monte yerleri ile birlikte hafif amortisörlü akslar, gergin yaylar ve yardımcı yaylar yüksek çekiş ve stabilite sağlar. Rotiller özellikle hassas tekerlek kontrolü sağlar.

Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM, – 30mm).

Sönümleme kontrol sisteminin elektronik olarak ayarlanması sayesinde her bir tekerlek üzerindeki sönümleme kuvveti mevcut yol koşullarına ve sürüş tarzına göre aktif şekilde ve sürekli olarak ayarlanıyor. PASM'de iki ayar mevcut: sportif-konforlu ve sportif-sert.

Porsche Denge Yönetimi (PSM).

PSM, stabiliteyi dinamik sürüş performansı sınırlarında tutan otomatik bir kontrol sistemidir. Sistemler iki aşamada tamamen kapatılabilir.

Porsche Tork Dağıtımı (PTV).

PTV, sürüş dinamiğini iyileştirir. Entegre mekanik arka diferansiyel kilidi, virajlarda ve şerit değiştirirken gerçekleşen yük değişimleri sırasında daha yüksek çekiş, önemli ölçüde geliştirilmiş yanal dinamik ve sürüş stabilitesi sağlar.

Ön aks kaldırma sistemi.

30 mm kulağa çok fazla gelmese de yerden yüksekliğin artması sayesinde yaklaşık 60 km/s'e kadar olan hızlarda tayin edici fark yaratır.

Porsche - Frenler.Porsche - Frenler.

Frenler.

RS tarzında yavaşlama.

Kırmızı fren kaliperli Alüminyum monoblok sabit kaliperli frenler (6 pistonlu ön ve 4 pistonlu arka), geniş Gri dökme demir kompozit fren disleri ve verimli fren havalandırma ve soğutması sayesinde 718 Spyder RS etkileyici bir çabuklukta yavaşlar.

Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB).

İsteğe bağlı Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB) yüksek frenleme performansı ve değişmez frenleme basıncı sağlar. Fren disklerinin ağırlığı, benzer tasarım ve boyuttaki dökme demir disklerden yaklaşık %50 daha hafiftir.

Sonraki bölüm
Weissach paketi.

Tüketim ve Emisyonlar.

718 Cayman GT4 RS (WLTP)*
13,2
l/100 km
299
g/km
718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
Weissach paketi.
Daha fazlasını keşfedin
Weissach paketi.
Porsche - Adınız her şeyinizdir.
Adınız her şeyinizdir.
Weissach. Mühendislerimizin çalışma yeri. Dolayısıyla 718 Spyder RS için özel olarak geliştirilen isteğe bağlı Weissach paketine bu adın verilmiş olması şaşırtıcı olmasa gerek. 'Weissach RS' amblemi formundaki imza bardak tutucunun kapağında, baş destekleri üzerinde dikiş ve hafif tavan üzerinde kabartma olarak görülebilir.
Porsche - Karbon fiber kaplamalı dış elemanlar.
Karbon fiber kaplamalı dış elemanlar.
Karbon fiber kaplamanın uyumlu kullanımı – ön kapaktan ve dış aynaların üst yarısından, sürücü ve ön yolcu arkasındaki kenar kanatlar ile proses havası girişlerinden üçüncü fren lambası muhafazasının üst kısmına kadar – 718 Spyder RS'nin tasarımını daha da keskinleştirir. Emniyet çubuğu üzerindeki kaplama ile arka spoyler üzerindeki aerodinamik Gurney kanatçığı da karbon fiber kaplama olup uyumlu ince ayarı dinamik olarak tamamlar.
Porsche - Weissach imzalı tavan.
Weissach imzalı tavan.
718 Spyder RS – ister yağmurlu ister çok soğuk olsun, hatta tavan indirilmiş vaziyette sürerken dahi – her türlü koşulla baş edebilir. Hafif açılır tavan üzerindeki Weissach paketi amblemi kabartmasıyla düz silüetin artık önceden olduğundan daha da heyecan vericidir.
Porsche - Titanyum egzoz kapağı.
Titanyum egzoz kapağı.
İki ayrı egzoz sizi gülümsetmesi garanti olan ve teninize nüfuz edecek bir sese sahiptir. Titanyum egzoz kapaklarının görünümü ilhamını efsanevi 935/78 Le Mans yarış otomobiline bir saygı duruşu niteliğindeki 2018 yılı sınırlı sayıdaki 935 Motorsport üretim serisinden alır.
Porsche - Dövme magnezyum jantlar.
Dövme magnezyum jantlar.
20 inç 718 Cayman GT4 RS dövme magnezyum jantlar çeşitli son kat boya alternatiflerine sahip olup toplamda 10 kg ağırlık tasarrufu sağlarlar. Askılanmamış ağırlıktaki azaltım sayesinde geliştirilmiş sürüş dinamiği ve virajlı dağ yollarında dizginlenmemiş sürüş keyfi için. 'RS' harfli merkez kilit şimdiden vadide sürüş tutkusunu artırıyor.
Porsche - Weissach amblemli araç içi.
Weissach amblemli araç içi.
Weissach paketi ile birlikte gösterge panelinin üst kısmı da, yarış pistinde denenmiş ve test edilmiş olan, mutlak surette saf ve sportif nitelikteki araç içini tamamlayan ve ön camdaki yansımaları en aza indiren Race-Tex ile kaplanmıştır. Baş desteklerine nakış olarak işlenmiş Weissach amblemi ve gösterge panelinin döşemesi üzerindeki rozet menşe hakkında net bir gösterge sunar.
Sonraki bölüm
Araç içi

Tüketim ve Emisyonlar.

718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
Araç içi
Daha fazlasını keşfedin
Araç içi
Porsche- 718 RS spor direksiyon simidi.
718 RS spor direksiyon simidi.
Hassas yol tutuş sürücü ile araç arasındaki ara birimde başlar: Sarı saat 12 işaretiyle 718 RS'ye özgü spor direksiyon simidi. Üzerlerinde Sarı işaretler bulunan Siyah renkte vites değiştirme kulakçıkları, tıpkı motor sporlarında olduğu gibi kesin ve kısa vites değiştirmeler sunar. Direksiyon simidi; yarış pistinde test edilmiş, iyi bir kavrama sunan mikrofiber malzeme Race-Tex ile kaplıdır.
Porsche - PDK vites seçme kolu.
PDK vites seçme kolu.
PDK vites seçme kolunun GT'ye özgü tasarımı – manuel bir yuvayla – görsel olarak vites koluna dayanır. Kavrama alanı ve vites seçme kolu kılıf Race-Tex kaplama olup vites deseni Yarış Sarısıdır. PDK vites seçme kolu yarış otomobillerindeki sıralı şanzımanlar ile aynı şekilde tasarlanmıştır. Yani vites kolu vites düşürmek için manuel yuvada ileri ittirilmeli ve vites yükseltmek için geri çekilmelidir.
Porsche - Race Tex araç içi.
Race Tex araç içi.
Yarış pistinde test edilmiş Race-Tex mikro fiber malzeme ek kavrama sunar – örneğin direksiyon simidi üzerinde ve PDK vites seçme kolunun tutma alanında. İsteğe bağlı araç içi aksesuarlar daha da sportif bir Race-Tex hissi sunar. İlgili donanıma bağlı olarak zıt renkler Kutup Grisi veya Kızıl; kapı çekme halkalarında, dekoratif dikişlerde veya delikli Race-Tex kaplama koltuk orta kısımlarında sportif, saf, vurgulayıcı detaylar oluşturur.
Porsche - Karbon fiber kaplamalı dekoratif paneller.
Karbon fiber kaplamalı dekoratif paneller.
Karbon fiber kaplamalı (saten kaplama) döşeme paneller – örneğin gösterge paneli ve orta konsol – saf, sportif karakteri vurgular. Weissach paketi ile birlikte, bardak tutucunun dekoratif paneli üzerindeki 'Weissach RS' amblemli rozet net bir imza teşkil eder. Karbon fiber kaplama (saten kaplama) 'Spyder RS' yazılı kapı eşiği korumaları içeri girer girmez motor sporu genlerini yansıtır.
Porsche - Tam çanak tipi koltuklar.
Tam çanak tipi koltuklar.
Karbon fiber kaplamalı ve karbon fiber takviyeli plastikten CFRP üretilmiş tam çanak tipi koltuklar ile entegre göğüs kafesi hava yastığı, özellikle minimum ağırlık koşulunda iyi seviyede yanal destek sağlar. Koltuk orta kısmı, Kutup Grisi veya araç içine bağlı olarak Kızıl renkli altlığı olan delikli Siyah Race-Tex'ten üretilmiştir. 'Spyder RS' yazısı ve Weissach paketi ile birlikte 'Weissach RS' amblemi baş desteklerine nakış olarak işlenmiştir. 18 yönlü ayara sahip Plus uyarlanabilir spor koltuklar ekstra ücret ödemeksizin temin edilebilir.
Porsche - Hafif kapı döşemeleri.
Hafif kapı döşemeleri.
Yarış pistinde, dar ve keskin virajlarda – daha da fazla performans için ve sürüş dinamiği açısından – her gram önemlidir. Araç içine yönelik bir katkı: motor sporlarında görülen türde hafif kapı panelleri, kapı çekme hakları ve saklama bölmeleri yerine hafif saklama fileleri. Bununla birlikte biraz eğlence için kendimize bilhassa izin verdik: kapı çekme kolları ve donanıma bağlı olarak Kutup Grisi veya Kızıl renkte kontrast oluşturan dikişler de ek göz alıcı unsurlardır.
Sonraki bölüm
Sporyapımı

Tüketim ve Emisyonlar.

718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
Tüylerinizin diken diken olacağı garanti. Kulaklarınızda.
718 Spyder RS (WLTP)*
13,0
l/100 km
294
g/km
'9.000' devir adlı senfoniye kulak verin.

718 Spyder RS modelini yapılandırın.

Seçilen
718 Spyder RS
Yeni
Porsche 718 Spyder RS
WLTP*
13,0
l/100 km
294
g/km
368 kW/500 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,4 sn
Hızlanma 0 - 100 km/s:
308 km/s
Azami hız
718 Spyder RS
368 kW/500 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,4 sn
Hızlanma 0 - 100 km/s:
308 km/s
Azami hız
WLTP*
13,0
l/100 km
294
g/km
Yükseklik
1,252 mm
Genişlik
1,822 mm
Uzunluk
4,418 mm
Dingil mesafesi
2,482 mm
Teknik Özellikler

Silindir sayısı 6
Silindir çapı 102,0 mm
Strok 81,5 mm
Silindir hacmi 3,996 cm³
Güç (kW) 368 kW.
Güç (PS) 500 PS.
Maksimum güç devri 8.400 d/dk
Maksimum motor devri 9.000 d/dk
Maksimum tork 450 Nm.
Azami tork devri 6.750 d/dk
Litre başına maks. güç (kW/l) 92,00 kW/l
Litre başına maksimum çıkış gücü (PS/I) 125,00 PS/l

Azami hız 308 km/s
Hızlanma 0 - 60 mph 3,2 sn
Hızlanma 0 - 100 km/s: 3,4 sn
Hızlanma 0 - 160 km/s: 7,1 sn
Hızlanma 0 - 200 km/s: 10,9 sn
Viteste hızlanma (80-120 km/s) (50- 75 mil/s) 1,9 sn
1/4 mil 11,3 sn

Rampa açısı, ön/arka çelik süspansiyon 6,5 - 10,6 °
Rampa karın açısı çelik süspansiyon 10,3 °
Maksimum yerden yükseklik çelik süspansiyon 79 mm

Uzunluk 4,418 mm
Genişlik 1,822 mm
Genişlik (aynalar dahil) 1,994 mm
Yükseklik 1,252 mm
Dingil mesafesi 2,482 mm
Dönüş çapı 11,4 m
Yüksüz ağırlık (DIN) 1,410 kg
Yüksüz ağırlık (AB)1) 1,485 kg
İzin verilen brüt ağırlık 1,755 kg
Maksimum yük 345 kg

1) Ağırlık, ilgili AB Yönergelerine uygun olarak hesaplanır ve yalnızca standart özelliklere sahip araçlar için geçerlidir. İsteğe bağlı donanım bu rakamı arttırır. Belirtilen değere sürücü ağırlığı 75kg olarak dahil edilmiştir

Bagaj bölmesi hacmi, ön 125 l
Bagaj bölmesi hacmi, arka V210-1 120 l
Yakıt deposu 54 l

Şehir içi yakıt tüketimi 20,9 - 20,9 l/100 km
Yakıt tüketimi şehir içi 12,2 - 12,2 l/100 km
Yakıt tüketimi şehir dışı 11,2 - 11,2 l/100 km
Yakıt tüketimi otoban 11,9 - 11,9 l/100 km
Yakıt tüketimi karma 13,0 - 13,0 l/100 km
CO2 emisyonu düşük (WLTP) 476 - 476 g/km
CO2 emisyonu orta (WLTP) 276 - 276 g/km
CO2 emisyonu yüksek (WLTP) 254 - 254 g/km
CO2 emisyonu çok yüksek (WLTP) 271 - 271 g/km
CO2 emisyonu karma (WLTP) 294 - 294 g/km
Porsche Connect.
Çok sayıda servise ve My Porsche uygulaması, Porsche Connect günlük kullanıma yönelik akıllı yardımcı pilotunuzdur.

Daha fazlasını keşfedin
Kronograf 718 Spyder RS.
Kronograf 718 Spyder RS virajlı yollardaki sürüşlerin mükemmel yol arkadaşıdır. Spor otomobiliniz bileğinizde.

Daha fazlasını keşfedin
ROADS uygulaması.
Tek bir uygulamada dünyadaki en heyecan verici rotaları keşfedin ve ROADS topluluğunun bir parçası olun.

Daha fazlasını keşfedin
Porsche Motor sporları.
Şirket takımı ve müşteri yarışı: kemerlerinizi bağlayın ve daha fazlasını keşfedin.

Daha fazlasını keşfedin
Porsche - Kişiselleştirme ve sonlandırma

Kişiselleştirme ve sonlandırma.

- Porsche Özel olarak Manufaktur’da size aracın dışı ve içi için çeşitli kişiselleştirme seçenekleri sunuyoruz. Tamamen kişiselleştirilmiş aracınız için.

Porsche - İletişim.

İletişim.

Bir Porsche Merkezi ile iletişime geçerek bilgi materyallerini isteyin veya özel Porsche haberlerini almak için kaydolun.